Gdy konsument kupuje produkt w Polsce, przysługują mu prawa związane z jakością produktu („prawa konsumenta”). Użytkownik może dochodzić swoich praw wobec sprzedawcy, w tym firmy SharkNinja, jeśli kupił urządzenie na stronie sharkclean.pl lub ninjakitchen.pl. Jednak w firmie SharkNinja jesteśmy tak pewni jakości naszych produktów, że dajemy właścicielowi dodatkową, bezpłatną gwarancję producenta na części i robociznę do 2 lat.
Gwarancja jest ważnym czynnikiem, który odzwierciedla zaufanie producenta do jego produktu i jakości produkcji.
Gwarancja producenta nie ma wpływu na prawa użytkownika.
Jak długo obowiązuje gwarancja na nowe urządzenia SharkNinja?
Nasza gwarancja producenta obowiązuje standardowo przez rok od daty zakupu lub przez dwa lata, jeśli zarejestrujesz u nas swój zakup w ciągu 28 dni.
Jak zarejestrować gwarancję SharkNinja?
Jeśli urządzenie SharkNinja zostało zakupione bezpośrednio na stronie sharkclean.pl lub ninjakitchen.pl, gwarancja jest rejestrowana automatycznie. Jeśli urządzenie zostało zakupione w innym miejscu w Polsce, gwarancję można zarejestrować online w ciągu 28 dni od daty zakupu.
- Aby zarejestrować gwarancję online, odwiedź naszą stronę lub zeskanuj kod QR w instrukcji obsługi.
- Zanotuj datę zakupu urządzenia.
WAŻNE:
- Zachowaj paragon, jeśli urządzenie Shark zostało zakupione w innym sklepie niż sharkclean.pl lub ninjakitchen.pl. Będzie on potrzebny do zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego.