5-letnia gwarancja nie obejmuje produktów zakupionych jako jednostki odnowione. Jednostki odnowione zakupione bezpośrednio lub pośrednio od Shark® objęte są tylko roczną gwarancją.
Kiedy konsument kupuje produkt w Polsce, korzysta z praw wynikających z przepisów dotyczących jakości produktu („prawa ustawowe”). Możesz egzekwować te prawa wobec sprzedawcy. Jednak w Shark® jesteśmy tak pewni jakości naszych produktów, że oferujemy dodatkową gwarancję producenta do pięciu* lat po zarejestrowaniu produktu w Shark®. Niniejsze warunki dotyczą wyłącznie gwarancji producenta i nie wpływają one na Twoje prawa ustawowe.
Poniższe warunki opisują wymagania i zakres naszej gwarancji. Nie mają one wpływu na Twoje prawa ustawowe ani na zobowiązania sprzedawcy wynikające z umowy.
Gwarancje Shark®
Sprzęt gospodarstwa domowego, taki jak odkurzacz, to znacząca inwestycja. Twoje nowe urządzenie musi działać poprawnie jak najdłużej. Gwarancja, którą otrzymujesz jest istotnym czynnikiem i odzwierciedla zaufanie producenta do produktu i jakości produkcji.
Każdy sprzęt Shark® jest objęty bezpłatną gwarancją na części i robociznę. Nasza infolinia obsługi klienta (0800 862 0453) jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00. Połączenia są bezpłatne, a rozmowę poprowadzi bezpośrednio przedstawiciel Shark®. Wsparcie online znajdziesz na stronie sharkclean.eu.
Jak zarejestrować przedłużoną gwarancję Shark®?
Jeśli zakupiłeś odkurzacz bezpośrednio na stronie sharkclean.co.uk, Twoja przedłużona gwarancja jest automatycznie zarejestrowana. Możesz również zarejestrować gwarancję online w ciągu 28 dni od zakupu. Aby zaoszczędzić czas, będziesz potrzebować następujących informacji o swoim sprzęcie:
• Data zakupu (paragon lub dowód dostawy)
• Numer seryjny
Aby zarejestrować się online, odwiedź sharkclean.eu.
WAŻNE
• Zarówno roczna, jak i przedłużona czteroletnia gwarancja obejmuje Twój produkt tylko od daty zakupu*.
• Proszę zachować paragon przez cały czas. Jeśli zajdzie potrzeba skorzystania z przedłużonej gwarancji, będziemy potrzebować paragonu, aby zweryfikować poprawność podanych informacji. Brak możliwości przedstawienia ważnego paragonu może unieważnić gwarancję.
Jakie są korzyści z zarejestrowania darmowej gwarancji Shark®?
Kiedy zarejestrujesz swoją gwarancję, będziemy mieli Twoje dane, jeśli kiedykolwiek będziemy musieli się z Tobą skontaktować. Jeśli zgodzisz się na otrzymywanie wiadomości e-mailowych od nas, możesz również otrzymywać wskazówki i porady dotyczące najlepszego korzystania z odkurzacza Shark® oraz najnowsze informacje o nowej technologii Shark® i premierach. Jeśli zarejestrujesz swoją gwarancję online, otrzymasz natychmiastowe potwierdzenie, że otrzymaliśmy Twoje dane.
Jak długo trwa gwarancja na nowe urządzenia Shark®?
Nasze zaufanie do projektu i kontroli jakości oznacza, że Twój nowy odkurzacz Shark® jest objęty gwarancją na łączny okres pięciu* lat (1 rok plus przedłużona gwarancja o 4 lata)*.
Co obejmuje darmowa gwarancja Shark®?
Naprawa lub wymiana (według uznania Shark®) Twojego sprzętu Shark®, w tym wszystkie części i robocizna.
Czego nie obejmuje darmowa gwarancja Shark®?
• Blokady – szczegóły dotyczące odblokowania odkurzacza znajdują się w instrukcji obsługi.
• Normalne zużycie części, takie jak szczotki, bezpieczniki, pasy, baterie, itp.
• Uszkodzenia przypadkowe, awarie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, zaniedbaniem, nieprawidłową obsługą odkurzacza, które nie są zgodne z instrukcją obsługi Shark® dołączoną do urządzenia.
• Używanie odkurzacza do innych celów niż zwykłe domowe.
• Używanie części niezgodnie z instrukcją obsługi.
• Używanie części i akcesoriów, które nie są oryginalnymi komponentami Shark®.
• Błędna instalacja (z wyjątkiem instalacji dokonanej przez Shark®).
• Naprawy lub zmiany wykonane przez inne osoby niż Shark® lub jego przedstawiciele.
Co się stanie, gdy moja gwarancja wygaśnie?
Shark® nie projektuje produktów na określony czas użytkowania. Rozumiemy jednak, że może istnieć potrzeba naprawy odkurzacza po wygaśnięciu gwarancji. W takim przypadku skontaktuj się z naszą bezpłatną infolinią obsługi klienta i zapytaj o nasz "program napraw po okresie gwarancyjnym" pod numerem: 800 088 068
Gdzie mogę kupić oryginalne części i akcesoria Shark®?
Części zamienne i akcesoria Shark® zostały opracowane przez tych samych inżynierów, którzy opracowali Twój odkurzacz Shark®. Pełną gamę akcesoriów, części zamiennych do wszystkich urządzeń Shark® znajdziesz na stronie sharkclean.eu.